Jun 30, 2010

IKON SUKAN SK SS19 SUBANG JAYA

Sejuta tahniah dan penghargaan kita ucapkan kepada adik Rafieaddin Bin Zulkifli (murid tahun 6 RM) yang telah mengharumkan nama sekolah apabila berjaya menjulang nama sekolah dalam bidang sukan sepak takraw..

Beliau yang begitu berdisiplin telah berjaya mengetuai pasukan sekolah sehingga muncul Naib Johan Daerah Petaling Perdana seterusnya layak mewakili negeri Selangor ke peringkat kebangsaan.Beliau juga dipilih sebagai Apit Kiri Terbaik Negeri Selangor.

Di Peringkat Kebangsaan, sekali lagi, beliau mengharumkan nama sekolah dengan membantu Selangor muncul Tempat Ketiga dengan cemerlang...

Tidak dilupakan kepada Guru Besar, Puan Rukiah Bt Muri dan para pentadbir yang banyak membantu dari aspek kewangan, nasihat dan kata-kata semangat tanpa mengira masa. Seterusnya kepada insan dibelakang tabir iaitu Jurulatih Sepak Takraw sekolah yang berjaya membimbing Rafieaddin dengan jbegitu cemerlang . Sekalung Terima Kasih kita ucapkan buat Cikgu Azizul Shah yang menggilap bakat Rafieaddin sejak dari Tahun 3 lagi.

Tahniah diucapkan.. Kami warga SK. SS19 Subang Jaya amat berbangga dengan kejayaan manis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan