November 19, 2013

LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN


Cikgu Atiqi sedang menyampaikan taklimat.
Bermula 18 November hingga 22 November 2013, semua guru diwajibkan menghadiri Latihan Dalam Perkhidmatan (LADAP) yang diadakan di Bilik Motivasi. Program LADAP ini dijalankan demi memastikan guru-guru mendapat maklumat yang lengkap dan betul berkaitan KSSR Tahun 4 yang akan mula dilaksanakan pada tahun 2014 nanti.

Semua guru menghadiri program ini dengan semangat yang tinggi dan penuh minat. Selain itu, guru-guru juga menjalankan aktiviti-aktiviti lain seperti membersihkan bilik guru, kelas, pusat sumber dan lain-lain. Ini amat penting demi memastikan semua peralatan seperti meja, kerusi ,buku dan lain-lain berada dalam keadaan baik dan boleh digunakan pada tahun hadapan.

" SYABAS SEMUA GURU "

Guru-guru tekun mendengar pembentangan
Encik Fahmi sedang memahami pembentangan yang disampaikan


1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam