Jun 01, 2010

PASUKAN BOLA SEPAK PETALING PERDANA JUARA BOLA SEPAK BAWAH 12 TAHUN NEGERI SELANGOR





Klik pada gambar untuk aplikasi zoom

Tiada kata-kata manis yang sesuai untuk digambarkan apabila Pasukan Bola Sepak Daerah Petaling Perdana telah berjaya mempertahankan kejuaraan selaku Johan Bola Sepak Negeri Selangor Bawah 12 Tahun. Kejayaan ini bertambah manis apabila salah seorang murid kita FAUZAN ARIF BIN MUSTAFA REZA adalah salah seorang anggota pasukan yang turut menyumbang atas kejayaan ini.

Selain Fauzan Arif, selaku tuan rumah, tiga orang guru kita telah dipertanggungjawabkansebagai ahli pasukan dan merupakan antara orang penting bagi skuad bola sepak ini. Guru-guru tersebut ialah :
1. Cikgu Sharul Nizam Bin Mohd Yusop (Pengurus Pasukan)
2. Cikgu Fauzi Bin Ahmad (Pen. Pengurus Pasukan)
3. Cikgu Ahmad Atiqi B Mahadi (Ketua Fisioterapi)

Pasukan ini di bawah bimbingan Ustaz Nasir(SK Bdr Anggerik), Cikgu Amin (SK SS17 Subang Jaya), Cikgu Zainuri(SK Puchong Utama 2), Cikgu Zaidi (SK Subang Bestari) dan Cikgu Haizul (SK Raja Muda) telah berjaya muncul sebagai juara kumpulan bagi pusingan pertama dan kedua. Selepas itu pada peringkat akhir, pasukan hebat ini berjaya menundukkan pasukan dari Kuala Langat dengan jaringan 1-0.

Tidak dilupakan ialah insan-insan di belakang tabir yang banyak membantu sekolah dalam memastikan latihan pusat serta persediaan pasukan ini sentiasa tiada masalah atau halangan. Mereka yang dimaksudkan ialah
1. Puan Guru Besar ( Puan Rukiah Muri)
2. Puan Ghwee Geok Choo ( GPK Kokurikulum)
3. YDP PIBG Encik Junaidi Kamari
4. Puan Marina
5. Encik Mustafa Akbar Reza dan isteri
6. Dato' Kamal Harun ( F&N Baverages)
7. Encik Rizal ( F&N Baverages)

Syabas diucapkan kepada semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan