Julai 02, 2008

PERTANDINGAN GOLF AMAL 2008





29 Jun 2008, iaitu pada hari Ahad yang lalu, PIBG skss19sj telah berjaya menganjurkan Pertandingan Golf Amal bertempat di Kelab Golf Sri Selangor, Kota Damasara. Aktiviti yang telah dijalankan selama hampir 3 tahun ini, telah berjaya mengumpul sejumlah wang bagi memenuhi tabung/ dana PIBG.

Ucapan sekalung tahniah patut diberikan kepada semua Ajk PIBG terutama kepada Puan Rukiah Bt Muri, Guru Besar SKSS19 Subang Jaya (Penasihat PIBG) yang telah bertungkus-lumus bagi memastikan aktiviti ini berjalan lancar. Tidak lupa juga kepada semua guru dan kakitangan sekolah yang turut serta menyumbang tenaga dan idea demi kejayaan aktiviti ini.

Pada masa yang sama, jutaan terima kasih harus dikalungkan kepada Encik Nordin Bin Ramli. Beliau yang juga merupakan suami Pn. Rukiah Bt. Muri telah memainkan peranan yang amat besar dalam mendapatkan penyertaan daripada individu dan badan-badan korporat.

Sesungguhnya, kejayaan aktiviti ini sangat berbaloi dengan usaha yang telah dijalankan sejak peringkat awal lagi. Semoga Pn. Rukiah Bt Muri, En. Moennudin B. Mohd, Encik Zulkifli B. Ahmad,Puan Rahimah Bt. Abd. Jalil,Puan Nor Aidah Bt. Baharudin, Puan Norazizah Bt. Basar,Encik Khairul Anuar Bin Abdullah ,Encik Zamry Fareed Bin Mohd Norden, Encik Tarlochan Singh Dhaliwal,Encik Mohd Fauzi Bin Ahmad,Encik Mohd Sharul Nizam B. Mohd Yusop ,Pn. Puah Siew Khuan ,Pn. Tamil Chelvee ,Puan Nazli Bt Ariffin, Encik Mustaffa Mohamed Khalid dan Encik Jauhari Rizal Mijim Abdull, akan terus menyumbang bakti demi kesinambungan kejayaan pada tahun hadapan.


Sekian................ lihat gambar berikutnya...(klik)...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan