November 04, 2009

DUNIA TELAH BERUBAH

APakah makna di sebalik tajuk posting hari ini,...he..he..

Sebenarnya, admin berasa sangat gembira kerana guru-guru lelaki di sekolah ini telah mula menunjukkan taring mereka berkaitan bidang tekbologi maklumat (IT). Sejajar dengan saranan kerajaan yang ingin melahirkan murid-murid celik IT, maka para guru juga telah mengambil langkah yang sepatutnya dengan mendalami ilmu IT ini.

Jika anda perhatikan keadaan persekitaran di sekolah ketika ini, para guru telah mula melaburkan wang ringgit bagi membeli komputer riba yang terkini serta serba canggih. Nilainya pula mencecah ribuan ringgit.Guru-guru ini juga seringkali bertukar maklumat berkaitan dunia IT. Tanyalah tentang Skype, Facebook, Blog, Myspace, Twitter, Eduweb serta pelbagai lagi aplikasi, semuanya di hujung jari mereka. Begitu juga ketika waktu pengajaran dan pembelajaran, segala perisian yang dibekalkan kementerian digunakan di dalam kelas dengan bantuan lcd projector, internet schoolnet dan lain-lain.

Kepada guru-guru yang telah melaburkan wang ringgit membeli komputer riba, tahniah diucapkan. Kepada yang belum tu, chaiyooo.....chaiyoooo..... (berusahalah)
Guru-guru ini (?) juga akan menyusul dengan memilki komputer terbaru
di pasaran tidak lama lagi.


Tahniah diucapkan kepada Cikgu Zaidi yang telah........
membeli Komputer Dell,Cikgu Atiqi ( Compaq ), Cikgu Malik ( Acer), Cikgu Halim ( Acer ),
Ustaz Sarbini (Toshiba), Ustaz Fadhlie (Compaq), Cikgu Fauzi (Acer),Encik Hairul (Acer)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan